Typ ett hjärta/A kind of valentine

Jag vill ge ett hjärta till min bloggkollega Maria. Hon är en fantastiskt kunnig, kapabel och härlig människa; hon engagerar mig och inspirerar mig så att jag tänker ett varv till. Hade det inte varit för henne hade jag nog lagt ner medeltiden för länge sen. Så – tack Maria. Och ha en trevlig hjärtans dag.

*         *         *

Today I would like to name a kind of valentine – Maria. She is so very talented, capable and lovely. She inspires me, and kicks my brain into action. If it weren’t for her I probably would have quit medievalism long ago. Thank you Maria. Have a wonderful Valentine’s day.

3 reaktioner på ”Typ ett hjärta/A kind of valentine

  1. Både hon och du är driftiga och bra. Utan er skulle jag inte våga kasta mig tillbaks till medeltiden. Trevlig alla hjärtans!

  2. ❤ Tack!! Jag rodnar lite och undrar över vad jag nu har gjort. Men det kanske kort och gott är så för dig som det är för mig, att vi inspirerar varann.🙂

Kommentera

